今朝6:45起左身..
刷牙..食粥..-0-
番學..
今日唔記得做剪報..留堂..頂你個肺_留你個仆街喇..><
英*勁無聊..想做功課@@
常*變左數學..畫圓= =
普*妖你呀,,死人頭..浪費我地d時間`係唔係你倍番先..on9
小息*係到做功課..
中*係到對閱讀理解..無聊>333<"
數*又係畫圓,,勁無聊..想死..
小息*上去圖書館當值..
視*畫畫囉..勁柒`之前張水果畫比老師收左..^^
放學..留堂T^T"
1:30去補習.
2:45去伴寫..
3:30番屋企..
番到屋企做大字同埋剪報!
做完食糖同埋朱古力..!^^
開機..