琴晚睇返小學D畢業相喊咗出黎 =W=
好後悔最後一日成班FD夾埋唔返 =Q=
唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, *
咖啡牙咖啡你話你搞乜牙,,,咁都喊,,唉 ! @@
今日成日打機 ,,, 升到橙腳印啦...
YEAH!
日日都係玩下食下訓下又過一日
寧願唔放暑假啦,,唉+*+*+*+*+*+**++*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
聽 日 返 教 會 =W=
唔 知 有 咩 做 既 呢 !?
唉 ,,,,,
反 反 反 反 反 反 反 反 反 反 反 反 反 反 反 反 反 反
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*++*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*++**+
世 界 大 戰 又 爆 FA 啦 =W= [唔係真果D囉``]
煩惱 [!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]
X-LAM 天 日 返 黎 啦 ,,, 好 耶 !
方 方 又 要 唔 知 幾 時 先 返 黎 =Q=