|
|
日記  |
|
今日星期六...朝早同mama去食早餐..
跟住就去左牙瑤屋企喇...之後就係輕鐵站等koey,喇嘛同桂芝..
諗住去濕地公園..點知鬼咁多人...無去到..
所以就去左kfc食野..熱氣死喇!!!
之後就去北江..買完野之後就同招招去公園到傾計..
點知最後淨番我,桂芝,喇嘛同牙瑤四個人係到遊盪..
再之後呢..就去左銀座搵人...果個人唔肯出黎..我地就走喇
仲送埋牙瑤番去..跟住我同桂芝,皮皮&咋咋去游水..好凍牙!>/\<
凍到我牙都震埋...>~<所以好早就走左喇..跟住就去左食野..
之後番屋企.....好眼訓好勀牙!!>~<
|
刊登時間︰ 2006-05-20 10:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
日記  |
|
今日全部都係孖堂牙!!><"
maths堂派卷..跟住有火警演習..
搞錯牙!!要我排第一...!!! .V.
中文堂要出去朗讀...我居然讀錯字牙!>/\<
eng堂就練畫劇之類果d..我做little bird...==''
lunch就食"癡"飯...O i shi ~!!>v<
跟住小息..koey就去拍拖拖...^v^
放學之後..林柱均就請我地食壽司..哈!好味牙!
食到飽一飽先走...跟住就去左我樓下個公園到傾計..
之後就番屋企喇..
|
刊登時間︰ 2006-05-18 08:29 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 23 | »
|
| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|