|
|
日記  |
|
今日番學..以為會檢查校服..
整到我放左條裙...點知無check喎/...
番到去借左喇嘛件la衫著..
課室好凍牙!!仲開冷氣...我著住件la衫都起雞皮..
eng堂...Mr.Yuen無番..我就訓覺..好唔舒服...~_~
lunch小息..牙瑤同方康玩不思議遊戲...^^呵呵
不過我就好辛苦咁睇小說喇...真係好唔舒服牙!!>/\<
maths堂就早退喇...原來真係發燒牙...!
跟住就上番課室拎書包走喇...去左睇醫生..
番到屋企就量體溫交豬...38.8度...@@"
唔知死左幾個腦細胞呢...訓醒..37.8度..
跟住叫左mama買退熱貼...貼住左個額頭...
呼,...真是辛苦的一天....
|
刊登時間︰ 2006-05-22 06:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
日記  |
|
今日眼到11點先醒...~.~
跟住就同mama出屯門買野喇...
4點番屋企做功課..睇我幾乖..呵呵..^^
7點果時睇電視..."鏗鏘集"
點知我地學校上電視...仲見到朱文傑!! @@''
|
刊登時間︰ 2006-05-21 08:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 23 | »
|
| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|