|
|
日記  |
|
今日全部孖堂..
頭兩堂入禮堂...好熱!!我仲著住"la"衫...
跟住eng堂轉左math堂...
上5樓睇"童夢奇緣"..人地話好慘喎..
不過我係到訓交..不過睇睇下又笑下..
跟住lunch食三文治...一邊睇"G小調進行曲"
放左學..又有人請食野喇! @v@"
林柱均請我地食回轉壽司..今次食左50碟牙!!@@
好好味牙!我食得最多...^v^ O i shi~!!!>v<
跟住走喇..點知ko2話唔見左銀包..番去學校搵..
搵到之後就各自飛喇...
|
刊登時間︰ 2006-05-26 09:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
日記  |
|
今日頭幾堂都無咩野發生..
跟住DT堂..整好左個功課..
點知個蘋果"柄"斷左..
就叫牙sir幫我癡番....
牙sir就拎左支AA膠幫我癡..
點知...癡埋我隻無名指...=..=''
跟住牙sir叫我去沖水..
癡到我隻手指好痛><''總於蚊左出黎果時..
我成個指模係個蘋果到...唔知點算好..
跟住交個蘋果果時..我仲叫牙sir唔好扣個指模分..=v=
放左學...就係學校留連...我睇書..牙瑤佢地玩紙牌..
之後就去左我留下個公園反..然後就歸家了..
|
刊登時間︰ 2006-05-25 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 23 | »
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|