| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
F.4 trip on the beach=]  |
分類: 學校趣味 |
好耐都冇打blog喇
今日咁重要唔打唔得啦
琴日仲好大雨
今日風和日麗
thanks God~
飛飛飛飛~
飛到目的地
第一時卷起褲腳挽沙^_^
挽挽挽
成身濕嗮同成身沙
好放囉今日><
.笑笑笑
笑到聲都沙
食完又挽沙
wet again
"十個大乞嚏,無緊要"
有人挽三國殺
終於可以見到周瑜><
張牌好靚,其實係張張都咁靚
呵呵...整到佢成頭都係沙>_<
=======================我係分隔線==========================
喇喇喇小記:
同佢講野好似冇咩點so我咁
係佢面前我就好似個白痴妹咁
我係咁應該要番到去單純d既呢?
而家兩頭唔到岸v_v
=======================我係分隔線==========================
我要學挽三國殺!!!!!!!!
|
| 發表時間:2011-11-10 05:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 334 | »
|