| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 聯校運動會 |
分類: 學校趣味 |
今年聯校運動會我地f.4都要去
我一朝早就番左去
4A班冇人
4B班都冇人
4C同4D好多人囉
最後原來我班得21個人番囉
好壯觀>_<
一朝早就食左好多粒糖
冇食早餐
又怕上旅遊車會暈
所以就勁食糖^_^
4A同4D同車
點知都同唔到佢同車
佢唔係4D1-12號
去到埸地
點知佢坐到勁遠囉
去prefect當值
個位好悶..企左成粒鐘
係度同黃榆芯玩IQ題
完左又坐係度
食食食...狂食
到到lunch
食三文治
東食食 西食食
岩岩飽
之後中午太陽曬到我地fwft
我就上左去Alex坐
同佢距離近左
但係都係好曬
就開摭
總之之後都係曬V_V
解散果陣仲以為有得跟車番去
點知一早走哂
好彩有得跟Gary一齊番
唔係我一定會唔知點算
咁既一日就完左喇
==========================================
同到佢講野
但係唔知有冇講錯野
佢望住我多怕佢知道左
妒忌心愈來愈重
Miss都唔放過
救命!!!!
我要冷靜!!!!!!!
|
| 發表時間:2011-10-22 12:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 334 | »
|