| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 7 月 28 日 星期四 酷熱
| 長洲---四日三夜之旅 |
分類: 普通生活日記 |
以下將會講述本人四日三夜的長洲之旅
可能會很長
怕悶唔好睇
-------------------------------------------------------------------------------------------
第一日---
到左長洲
行左好耐好耐先到營地
要行埋一條奪命長樓梯
我只可以話
"天梯"既故事
上到房
都算好
唔會太多蚊
準備得七七八八之後
就開始BBQ
冇咩胃口
唔係好想燒
喉嚨有D痛
燒左少少野就冇食
番番上房
又要行條奪命長樓梯
then就沖涼洗頭
仲有d時間就成組人去導師房吹水
then就訓
--------------------------------------------------------------------------
第二日---
起身食早餐
d早餐唔好食既...
算...好又一餐 唔好又一餐
then就去呢個清晨敬拜&靈修
d詩歌好好聽><
就住就玩遊戲
食西瓜....
要徒手劈開個西瓜
就住要用手拎d西瓜肉食
好樣衰囉
跟住仲要我地用牙籤將個西瓜變番一個圓形既物體
用尼碌ling囉
好難囉...
隔離組都唔守規矩既....
人地其他組都係瀝源堂既人
得我地果組係華豐堂囉
佢地個個成日係度自high
我地都唔算好團結
我地因為呢個遊戲埋怨左成日
then終於食lunch
d野都冇咩咪
特別係d湯囉
食完之後又玩遊戲
去沙灘--暴矖
唔係好識講
不過係一d鬥智鬥力既任務啦
tnen free time
都唔feel囉
係上房準備食飯
都係果句啦
唔係咁好食
夜晚有咩活動?
就係夜探張保仔洞
我地成組人連一條線入去
入而好黑..
好彩我前面再前面既靚仔攞電筒
佢好靚仔嫁
我地間房既女仔都好中意佢
連d靚妹同其他紅既女仔都好中意佢>_<
佢好take care人
好有安全感
好man嫁
不過佢好cool
我地出洞口1我地好似重見天日咁
呢次係我地最團結既一次
完左之後我地去食糖水
就番去
--------------------------------------------------------------------------------
第三日---
都係起身食早餐 清晨敬拜&靈修
跟住睇左電影
then去遊長洲
得幾個鐘頭要行5個景點同lunch
唔夠時間
又熱又攰
去到沙灘集合要去好少好少既物資去整一艘船
唔洗坐人既...
不過要浮
同要漂得遠
個靚仍好勁 十分落力><
而idea係我同個fd一齊諗
都算好出力><
then又係食飯
then晚會
then食飯
-----------------------------------------------------------------
第四日---last day
都係起身食早餐 清晨敬拜&靈修
閉會禮
lunch
then番歸
好攰....
|
| 發表時間:2011-07-28 02:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 334 | »
|