★↖來吧~甜蜜的~死亡↘☆
這是一個長天中學生每天的奮鬥史~~
RYOD
暱稱: 呢文~RaYmOnD
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
= =
對唔住呀大家
真係大鑊~~
這是我自己第一次真真...
終於都……開學第二日...
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 15
今日人氣: 5
累積人氣: 3410
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 15 日  星期一   晴天


開心的一天~~ 愉快 分類: 未分類

        真係撞鬼,呢牌成日都要晨咁早起身去應酬,當然,今日都唔例外啦。今朝係去天水圍同阿爺飲茶,八點半起身呀,係我成個暑假入面最早起既一日呢。入到去天水圍之後,大約九點半度,我地飲飲飲飲飲,吹吹吹吹吹,餐茶就搞到成十一點幾先飲完。之後上左阿爺屋企,我地傾下家人近況咁囉,臨走前阿「女麻」塞左張一百蚊俾我,我心諗:「今鋪正呀!」。

        之後出左去荃灣,我問阿爸去黎做乜野,佢答左一個我點都估唔到既答案,佢同我講:「同你去換手機呀!」。我當堂真係啞哂,估唔到阿爸真係肯同我換手機喎。入到南豐之後,係不斷既搜索之後,終於都搵到間掂既鋪。我同阿爸講:「你睇下而家D6230i幾平呀,平過你初頭買個陣多多聲啦。」,唔知係咪呢句野既效果呢,阿爸最後真係同我換左部6230i喎,搞到我有D喜出望外tim~~

        番到屋企之後第一時間就梗係折開部機黎玩啦,玩玩下就熟左手囉。不過有好多野都安唔到落部手機度,真係失敗~~

        今日又係咁就過左啦,歡迎各位讀者看後留言。






訪客留言 (返回 RYOD 的日誌)


McCoy 於 2005-08-16 06:26 PM 發表:
嗚嗚~~我又係丫
我都想換手機丫
e+要自己出$$買丫 ><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



佳 於 2005-08-16 02:35 PM 發表:
你就好啦…有手機換.......
我仲係用緊果部4色丫= =
(所謂4色係連埋低色橙色燈同藍色燈,之後就係黑色同白色....好似仲有灰色= =)
你之前果部唔用既就俾左我啦= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

之前個部拎左去trade-in喎,俾唔到你呢~~
Posted at 2005-08-16 06:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]