今日一早起身嗌左懶訓唯起身^^ 之後自己11點先起身
一起身即刻搞好哂所有野就食飯lu~~
正~~mum買左d野返黎斬料~~
食完就出左去mk 會合阿文同阿詩~~約左阿be去睇戲~~
等到7點幾會合阿be 4個去左mk百老匯睇鐵道凶靈
鬼片我睇親都驚..但呢套一啲都唔恐怖既
失望 - - 睇完去左街頭買左d小食~之後比人捉左去買衫- -
係咁話我著衫taste好差- - 呢個我都知- -
但屋企d衫多到著唔哂 - - 之後去左潮特睇左陣衫
期間收到個鬼哭神號既電話...唔好喊la...我會支持你架ma ^^
因為阿be好累 大家就各自返歸lu~~
返到屋企先知鬼貓女都有睇同一場戲同一個戲院同一個時間
可惜無緣見到 哈
|