今日丫嬌由西安返黎
中午同佢食飯收手信 哈哈
有張兵馬俑書簽 haha
之後返公司做野
去到6點幾到搞掂d野過一過mk食飯
小如- - 你個樣好似細個左=o=
之後返屯門市中心撞到ivy 比佢closing左買左2條水晶鏈
黑耀石同埋虎眼 哈
趕走衰氣同埋旺財 haha
老婆話都要買條黑耀石比佢^^ okok~~
等你考完試買比你la 哈~