今日同唯去左食日本料理 深水埗間三上都幾正丫
又平又多 又好食 絕對推介
食完去左行街街買聖誕飾物~~行到4點幾買左幾樣野
買樹個陣老闆無收錢 哈哈 笑死我 有免費聖誕樹
之後再由深水埗行到太子 之後因為阿正急call
之後去左mk會合佢地成班人 又去捧B女場 (4'S cafe)
d fd同老闆狂玩瑪寶兄弟 超好笑 哈^^
飲到11點幾就走左嚕 ^^