| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
時間過得好多  |
分類: 未分類 |
今日最後一日la
中午第一次番奶奶個度食飯
今岩奶奶個條村有人結婚
大家都要去 "飲"
個個都唔識我
個個老人家都問我係邊個
d人話""牙X個大女牙""
其實冇人識我
d人只係識我老豆 = =
下午走la
我姑丈同我表弟都有黎hk
去到火車站
姑丈個上司叫佢番公司寫個表
姑丈番到公司
原來d野唔關我姑丈事
佢上司勁蠢
最後都番到hk
自己一個過關
好順利,,冇俾人問,,
|
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
第3日  |
分類: 未分類 |
今日係大陸第3日
早上,,唔夠1點半,,
俾個表弟嘈左
叫我送佢留學
最後我都係冇送
玩左一陣電腦
之後訓左教
到左下午,,
去左接表弟放學
到左晚上,,,
我叔叔帶我出去玩
同佢d fd bbq
好開心
好搞笑
之後又訓 |
番大陸既第2日  |
分類: 未分類 |
今日番大陸既第2日~
今早,,姑丈開車送佢個仔番學 ( 姐係我表弟 )
同埋佢一齊去
之後去食早餐
番姑姐屋企玩1陣
叔叔黎左
出左去玩
唸住唔俾奶奶佢地知
點知愈係唔想
d野就愈係會黎
見到爺爺..
之後搵細姑姐 and 細姑丈玩
佢地今岩出左黎
一齊食野,,
食完之後,
又番番姑姐屋企
又玩,,
玩到下午4點左右
姑丈番到黎,,
話去接佢個仔放學
於是我又去
之後去左一間賣包既店
入面d包勁好食
好食過hk
之後番姑姐屋企
又玩..
6:30 食 dinner
到8:30
去左行商場
今日打既係今多~~ 多謝大家 |
2009 年 12 月 22 日 星期二  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|