自從第2次調位之後
每天過得好開心
不論那天是下雨天或晴天
我們都是過得十分開心
可惜,,聽日就要坐既位
唔可以再同你地一齊玩
分隔得太遠了
我們5個人玩得太開心
有:
骰魔,,,牙包,,,yello康,,,豬西,,,黃博士
希望再有機會,
我們可以再一起坐
一齊玩
今日早上番左學校交$$
之後同博士佢地去左做功課
我真係要多謝博士
冇左佢D答案既話
我唸我都唔會交功課
十萬個感激
之後番到樓下
見到Sa 同 Ka係度打波
佢叫埋我打
我打左1-2球之後
媽媽打左電話黎
叫我去買魚肉
佢地同左又一齊走
一路行,,,大家又係度傾計
牙Ka 笑到嘖水,,,
唔通e件事
佢地2個係有關係既
佢地有冇關係
e個係個謎
You and I relation is Toys and Housemaster
You is my Housemaster
Me is you Toys
今日放學
2位既死黨都要星光
佢地跟住訓導一路行
行到最尾
jimmy係最後
佢企左係2c門口
開頭唔知佢望緊邊個
我又望住佢
望望下,,,先知佢望緊咩
我問佢 做咩牙
之後唔知佢講咩
講講下,,佢行左
發覺自己好勁
隔住道門都可以同佢傾計牙