有時,我真系覺得屋企人好煩...突然覺得好憎佢地啊~~~
嫲嫲o既脾氣,媽咪o既嘮叨,啊爸啊哥o既鬧聲......哩一切,我就黎頂唔信啦.......
唔中意翻屋企,去街,就系爲左逃避哩D野。。。。
有時,好想同人傾訴,但系....唔知邊個...覺得自己 就系識將D野收收埋埋.....好辛苦T~T
喊,對於我黎講,可能變左系最好o既方法....