好悶吖~~~!!原來我系一個怕悶的人...
但系哩一刻,我想對你說...
<3 我還是一樣的愛著你 不管多少人勸我放棄
<3 有時候我會哼起回憶 這是你可以給我的勇氣
可惜,可能因為
<3 忙碌 開始變成習慣 習慣沒有時間
<3 我們像陌生人 不再關心誰的明天?
但是
<3 看不見 我們聲音努力的默契 在耳邊
<3 聽見遙遠的聲音喊著努力多一點
<3 如今 多久沒你的消息我真的好想念
<3 看不見 我們失去的不只陪伴才發現
<3 有多希望能回到從前 回到那年
那年,真的很開心..=】
雖然,學校唔同咗,無所謂...因為我地有一顆信任嘅心,我信你=]
哩排真系少咗同你傾計,機會好似唔系好多...><
所以 喜怒哀樂 都冇得同你講TVT 我好想同你講好多好多野~~唔知你呢^^
我會等嘎,等你有一日得閒,同我傾下計計啦^^~ THX <3
miss you so much ~~ <3
Rachel=】
|