RachelMa
暱稱: Rachel
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
痛心...........
HAPPY...
∼ 嘔泡泡 ∼
食野~~~
XANGA........
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 9
今日人氣: 1
累積人氣: 700
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天

※H a p p y※

今日啦

好悶喎

唔係

係超悶至arm 呀

咁樣係屋企又係我最愛既時間

~睇電視~

突然

心血來潮

想整日記

有種推動力

推左我去部電腦前面

咁諗住開xange啦

hehe

整整下

發覺唔係好妥

because我d 雞腸唔好

xange 全部都係雞腸

我當然唔係好明啦

胡呢胡塗咁開左啦

跟住

又唔識整背景等等啦

And Than

搵救兵啦

call 彭彭豬

佢突然俾左個好好既意見我bor

就係唔好開xange 開呢個

就係咁

我就開左呢個啦

跟住係咁係到整顏色啦

整左都頗耐既物體

終於整好啦

好 happy 呀

呵呵

今日就講到呢到

聽日再講

but 我唔知我聽日有冇時間打日記bor

呵呵∼∼

 

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

激死我啦

整黎整去都整唔到music

唔開心呀

唔知你咪我d 歌有問題呢??

可能啦

but 我d 歌全部都係mp3 黎嫁bor

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

得啦

得左啦終於

有歌聽啦

好唔好聽呀??

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日啦

6點幾落左街街同呀媽去supermaker

當然我係唔會拒絕我呀媽啦

because 我每次都有收獲既

咁我一定唔會錯過呢d 機會啦

有時唔洗自己錢嫁嗎

but   唔係時時既

andthan 

我有好多收獲啦

其實呢樣都唔洗講嫁啦

要我馬綽盈出動喎

冇戰利品就死啦

哈哈

講笑炸

but 呢樣當然既

有薯片啦cake ......等等

番到黎突然有靈感整d 

人名效果

but 

唔係人人都有嫁

彭彭豬有嫁炸bor

because 佢係VIP呀嗎

hehe

and than 打俾佢

同佢講我整左人名效果啦

講講下

又做我最愛既野

狂笑

哈哈

笑到我死啦

我講我個日記d 野啦

講到我既興趣係飲食

跟住佢話

食食食 食肥你呀

跟住我話

我arm arm 先but 左支cream sold啦

hehe

我本來諗住buy 2 支 大嫁

beacuse 19.9呀嗎

so 

buy左支1.25既

唔係好開心咁啦

but 有都好過冇呀嗎

係未??

好happy 呀

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-01-25 01:08 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 RachelMa 的日誌)


Charlene6730 於 2006-01-25 07:25 PM 發表:
綽綽∼
你個板d歌好好聽呀∼
咩歌黎嫁∼
我好鐘意呀∼
好掛住你地呀∼
yesterday冇番學∼
sorry呀∼
唔講啦∼
我食飯啦∼
下次再黎啦∼
bye∼bu∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好聽呢
 
我都覺呀
 
係晴朗的天空下黎嫁
 
你可以試下聽嫁
 
你個日冇番學都唔緊要啦
 
 
Posted at 2006-01-25 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿飛 於 2006-01-25 06:24 PM 發表:
恭喜你開到日記!
 
 
背景音樂太悅耳了,簡直打動了我的心弦~
 
阿飛懷著開懷的心情
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你個死人頭pp
 
打死你呀
 
成日係到吹水
 
but
 
我唔鍾意吹水
 
我鍾意吹pp
 
呵呵
 
唔得呀?
 
成日口花花
 
打死你呀
 
Posted at 2006-01-25 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



彭彭 於 2006-01-25 02:02 PM 發表:
快D放返首Music落去啦___唔識放用返Xanga好冇*]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔鍾意呀
 
吹bb 呀
 
唔得咩
 
我隻pet 隻wu 英 個主人
 
佢係邊個???
 
佢咪係我隻狗囉
 
佢個名叫彭彭豬囉
Posted at 2006-01-25 02:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



arying 於 2006-01-25 01:39 PM 發表:
halo""梨左la"""
呢個記好耐都冇用過la""
你搞到我又想整番靚呢個日記tim""
but我有xanga la wor""
呵""唔緊呢""兩個都用la""
今晚整番靚呢個記好冇呀??
我id係smantha ar""
不過有pw""but""唔記得左la wor""
遲d改左俾你la""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx呀
 
好掛住你呀
 
你個大頭蝦呀
 
成日都唔記得野嫁啦
 
你有咩記得嫁
 
你咩都唔記得唔緊要呀
 
but
 
一定要記得
 
「FRAMES」 呀
 
知唔知呀??
 
 
Posted at 2006-01-25 01:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YENNIS 於 2006-01-25 01:23 PM 發表:
傻婆!!!!!wp都唔曉....
 
仲以為你有幾掂tim∼∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩喎
 
wu 英
 
死wu 英
 
唔得咩
 
wu 英
Posted at 2006-01-25 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bernicetung 於 2006-01-25 01:21 PM 發表:
hihi!~綽綽!~@@我黎左啦!~@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx 呀
 
Posted at 2006-01-25 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]