| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 25 日 星期三  | |
|

※H a p p y※ |
|
今日啦
好悶喎
呀
唔係
係超悶至arm 呀
咁樣係屋企又係我最愛既時間
~睇電視~
突然
心血來潮
想整日記
有種推動力
推左我去部電腦前面
咁諗住開xange啦
hehe
整整下
發覺唔係好妥
because我d 雞腸唔好
xange 全部都係雞腸
我當然唔係好明啦
胡呢胡塗咁開左啦
跟住
又唔識整背景等等啦
And Than
搵救兵啦
call 彭彭豬
佢突然俾左個好好既意見我bor
就係唔好開xange 開呢個
就係咁
我就開左呢個啦
跟住係咁係到整顏色啦
整左都頗耐既物體
終於整好啦
好 happy 呀
呵呵
今日就講到呢到
聽日再講
but 我唔知我聽日有冇時間打日記bor
呵呵∼∼
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
呀
激死我啦
整黎整去都整唔到music
唔開心呀
唔知你咪我d 歌有問題呢??
可能啦
but 我d 歌全部都係mp3 黎嫁bor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
得啦
得左啦終於
有歌聽啦
好唔好聽呀??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日啦
6點幾落左街街同呀媽去supermaker
當然我係唔會拒絕我呀媽啦
because 我每次都有收獲既
咁我一定唔會錯過呢d 機會啦
有時唔洗自己錢嫁嗎
but 唔係時時既
andthan
我有好多收獲啦
其實呢樣都唔洗講嫁啦
要我馬綽盈出動喎
冇戰利品就死啦
哈哈
講笑炸
but 呢樣當然既
有薯片啦cake ......等等
番到黎突然有靈感整d
人名效果
but
唔係人人都有嫁
係彭彭豬有嫁炸bor
because 佢係VIP呀嗎
hehe
and than 打俾佢
同佢講我整左人名效果啦
講講下
又做我最愛既野
狂笑
哈哈
笑到我死啦
我講我個日記d 野啦
講到我既興趣係飲食
跟住佢話
食食食 食肥你呀
跟住我話
我arm arm 先but 左支cream sold啦
hehe
我本來諗住buy 2 支 大嫁
beacuse 19.9呀嗎
so
buy左支1.25既
唔係好開心咁啦
but 有都好過冇呀嗎
係未??
好happy 呀
 |
|

刊登時間︰2006-01-25 01:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
綽綽∼
你個板d歌好好聽呀∼
咩歌黎嫁∼
我好鐘意呀∼
好掛住你地呀∼
yesterday冇番學∼
sorry呀∼
唔講啦∼
我食飯啦∼
下次再黎啦∼
bye∼bu∼
|
網主回覆
好聽呢
我都覺呀
係晴朗的天空下黎嫁
你可以試下聽嫁
你個日冇番學都唔緊要啦
Posted at 2006-01-25 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
阿飛 於 2006-01-25 06:24 PM 發表:
背景音樂太悅耳了,簡直打動了我的心弦~
阿飛懷著開懷的心情
|
網主回覆
你個死人頭pp
打死你呀
成日係到吹水
but
我唔鍾意吹水
我鍾意吹pp
呵呵
唔得呀?
成日口花花
打死你呀
Posted at 2006-01-25 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
彭彭 於 2006-01-25 02:02 PM 發表:
快D放返首Music落去啦___唔識放用返Xanga好冇*]]

|
網主回覆
唔鍾意呀
吹bb 呀
唔得咩
我隻pet 隻wu 英 個主人
佢係邊個???
佢咪係我隻狗囉
佢個名叫彭彭豬囉 Posted at 2006-01-25 02:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
arying 於 2006-01-25 01:39 PM 發表:
halo""梨左la"""
呢個記好耐都冇用過la""
你搞到我又想整番靚呢個日記tim""
but我有xanga la wor""
呵""唔緊呢""兩個都用la""
今晚整番靚呢個記好冇呀??
我id係smantha ar""
不過有pw""but""唔記得左la wor""
遲d改左俾你la""
|
網主回覆
thx呀
好掛住你呀
你個大頭蝦呀
成日都唔記得野嫁啦
你有咩記得嫁
你咩都唔記得唔緊要呀
but
一定要記得
「FRAMES」 呀
知唔知呀??
Posted at 2006-01-25 01:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YENNIS 於 2006-01-25 01:23 PM 發表:
傻婆!!!!!wp都唔曉....
仲以為你有幾掂tim∼∼∼
|
網主回覆
咩喎
wu 英
死wu 英
唔得咩
wu 英 Posted at 2006-01-25 01:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx 呀
Posted at 2006-01-25 01:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|