XANGA.......
今日開左個XANGA
BUT
我諗我依然會用呢個
姐係兩個都用咁掛
遲D 可能唔係啦
暫時會係既
http://www.xanga.com/R_MCY
刊登時間︰2006-04-30 10:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]