| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 18 日 星期二  | |
|

開心呀!!!!! |
|
今日啦
都幾早起身咁啦
AND THAN
咪睇電影&玩電腦囉
2點到
姨媽就番啦
帶左我地落去食野
個到D 豬扒麵都係咁好食
一D 都冇變呀
呵呵
食完麵
表姐去游水
我唔去啦
咪同姨媽去完SUPERMARKET 買野
AND THAN
就番姨媽屋企啦
玩電腦& WT TV 呀
又做左D HW咁啦
到宜家表姐都未番呀
唉
希望佢快D 番啦
呵呵
唔想D 時間咁快過呀
BECAUSE 我唔想咁快到禮拜五呀
禮拜五要去廢村
最憎去埋D咁落後既地方嫁啦
咩都冇
人地E.F.G班就好啦
可以去CAMP
幾正呀
宜..............
好衰嫁
 |
|

刊登時間︰2006-04-18 07:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|