| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 12 日 星期一  |
| 哈哈~ |
分類: 未分類 |
今日好眼訓呀~
唔係好想起身呀~
我估大家好係咁呀~
今日上堂都ok啦
唔知點解呀......今日過得好快呀//
放學喇!
去左行街呀!
行到好累呀~~~
7:00番屋企呀!
做功課啦.
玩電腦啦.
今日好開心呀.........
唔打喇...
Bye
|
2007 年 2 月 11 日 星期日  |
| Sor~ |
分類: 未分類 |
Sorry呀~
因為我尋日去左深x呀~
又去左好野呀!
所以就冇打到呀...........
今日係星期日呀~
School放假~
今日去左大浦呀~
之後就番屋企呀///
做埋未做好既功課呀──
做完之後就睇電視lu
訓覺.........
bye
|
2007 年 2 月 9 日 星期五  |
| !^_^! |
分類: 未分類 |
hi~大家好呀!
今日都幾開心呀!
今日d老師俾左好多假期功課呀!
但係d假期好小呀!
我令遠唔放假呀!
唉...
上堂好悶呀...
堂堂都係咁呀~
1:00要表演要好好練習呀~
(二月十四日既表演)
放學........
上課外活動(標準舞班)
上完之後就番屋企喇~
番到屋企就做功課呀~
玩下電腦...睇下玩電視~
就訓覺lu...
Bye
|
2007 年 2 月 8 日 星期四  |
| Hi |
分類: 未分類 |
今日好開心呀~
因為開左個Blog呀~
哈哈...
今日上堂都ok啦!
放學番Home喇!
今日有個BB女黎我Home玩呀!
哈哈
做下功課啦
玩下電腦!
食飯lu.......
好好味呀!
哈哈
唔打喇!
我要訓呀!
Bye |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|