Hi~
大家好呀~
RachelWaiYan
暱稱: 阿茵~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..................
好野呀........]
加油!
...
2007-05-31
文章分類
全部 (89)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 30
今日人氣: 6
累積人氣: 978
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 2 日  星期一   雨天


呀..... 分類: 未分類

今日起身好好熱呀......

熱到唔知點講呀

今日d老師俾左d假期功課呀

我覺得好似好多呀

因為我遲d要番大陸

所以要快d做

番到大陸唔洗做呀

只係係玩

呵呵

係唔係覺得我好鍾意玩呢?

要好認真咁講呀

我會睇你地既CM呀

今日係學校打呀

呵呵

Bye



2007 年 4 月 1 日  星期日   晴天


oh 分類: 未分類

oh~

尋日冇打到tim......

尋日掛住睇<殘酷一叮>

而唔記得左呀...

哈哈

因為實在太好睇喇

呵呵

首先要同大家講...唔好意思呀...

今日可能會同Mum去旺角買野

又係會唔記得打呀

所以今日早d打呀

Bye



2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


呵呵 分類: 未分類

今日係家長日...

同埋拿成績表.....

今日俾老師讚呀.....

讚d咩???

就係老師話我講野好叻.

    好識講野.

呵呵

聽起都開心呀

今日我張成績表出錯左

所以今日唔可以拿呀...

係個級名次錯左呀

要星期一先拿到呀

好啦

Bye



2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


=] 開心 分類: 未分類

今日好似平日一樣.....

番學....

冇咩事''

好正常~

上堂好乖///

今日有電腦堂...

今日電腦堂教做網頁

好開心...

呵呵

聽日係家長日

要見家長...拿成績表

好緊張呀..

不過我都知道我既成績

Bye



2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天


呵呵.. 愉快 分類: 未分類

今日要補課

因為就快到TSA既測試喇

所以要補喇

我覺得有小小難呀

今日我問左老師我係全級既成績

我覺得都ok啦

如果中文.數學再好d就會更好

好慘呀...

>.<

不過都ok啦

上堂ok啦

冇咩事.........

好...好...好正常

放學lu

番屋企...做功課

我好乖

好啦

Bye