<p>今日 2月21號 星期六</p>
<p>今日我呀媽力起咗戈電話'所以起唔到身'sorry'去唔到允你地番學'</p>
<p>之後番到學校'悶呀'不過今日派咗數學捲'79.5分'哈'開心死'</p>
<p>放學之後就番屋k'等我呀媽番黎'先出黎允madge佢地'</p>
<p>等到差唔多3點半'佢番黎啦'搞掂曬'就同呀him去madge屋k允佢地'</p>
<p>之後就去咗水坑尾'本身話映貼'最尾都冇去'話去睇戲'又冇戲好睇=.=</p>
<p>之後就去咗m記食野'差唔多食完戈時'madge同呀weng係到玩冰'仲正係要</p>
<p>正我wo'a_a''我仲講咗d好now ge野'=.=''跟住我地就去咗魚人碼頭'</p>
<p>琪琪見到d野'嚇死人咩'跟住走人'去咗公園到坐'又驚多次'.=.=</p>
<p>之後番番去水坑尾嘉思(難)到玩'玩咗陣'</p>
<p>送完佢地番屋k'</p>
<p>我同呀him又搭巴士番屋k'我係巴士到'訓到差啲6咗落地下'訓到死咗'=.=</p>
|