♥` Wong Man Lok :)
今日 2月25日 星期三
今日6點半就起咗身'沖完涼打比呀him同佢一齊去快子基允madge.weng
去到點知madge先啱啱起身'冇等佢'得呀him.呀weng 我番學''今日係巴士到有位坐啦'
係巴士到又訓着咗'番到學校係咁食野'之後同人玩15 20'輸咗要劃公仔係隻手到'劃到我成手都係'
耳又有'隻腳都有'=.=中午去ok買野番學校食'食完上課室又玩過'哈'終於都劃番人啦'哈'
洗極都洗唔到lor'=.=放日冇地方去'番屋k lu''聽日下就唔使番學'哈'