| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
RaInBow BlOg>3<
2007-03-19 |
今日返學落雨,,
冇帶遮呀>3<
今日鄧奶補返一份
禮物比禾,,巧開心,,
THX佢^^
但都有唔開心呀
就係比人扣左
3分-3333-""
巧無奈囉,,,,
O哂-00000-"""
諗住今日落雨,
特燈禾同晴晴
唔帶P.E 3
根住原來
係要照上架,,,
但唔洗換3
禾就咁同晴晴
粥粥企左1個鐘
見住D人喜到坐
有講有笑,,唉,,
睇到都巧想呀><
但又要企企企企企~~~~~~~
累呀!!!!><
|
""刊登時間""":2007-03-19 08:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 74 | »
|