| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
RaInBow BlOg>3<
好憎你呀!!  |
晴,,,我好憎你,,
前幾日REGINA冇
同我地一齊放學
就係到罵人,,(雖然我都有)
根住又話無論小息
既時候都唔會採佢(我都有咁講過)
但你琴日開始又同
返佢玩,,仲拖住人隻手
今日又叫REGINA一齊去網巴玩勁舞
仲係到講....::REGINA呢,,落左黎未架??
仲專燈去搵佢,,,,,
聽到你咁講真火爆-33333333-""
*琴日巧開心,,收到巧多禮物呀!!!!!!開心呀!!^^*
|
""刊登時間""":2007-03-16 03:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 74 | »
|