琴日去完天馬艦,
所以冇打到日記,,,
因為好累,,,
琴日就同晴,REGINA,柔柔
一齊去,,,
好早就出左門口,,,
一齊站火車去,,
好開心^^
我地去到都要仲等,,,
好YEAH!!入場啦!!!
我地第一時間
就去玩""吊腳過山車""
哈哈,,,我最中2玩架啦,,
比我願望成真了,,,,開心^^
我玩既時間冇諗過
好驚,,,,正係諗住好想玩
根住就4個人一齊坐,,
好激呀!!!!!!玩完之後
再去玩其他,,,第二樣我地就玩..........................
唔記得左TIM~好似係玩千秋
第一次玩千秋好驚,,,,
再玩多幾次就冇咁驚,,,
根住再去玩""鬼屋火車""
哈哈,,,,我同柔柔一架~
咁岩比我坐15號呀~~
晴同REGINA坐14號呀>﹏<
佢地入先,,,先到我地入
我地入左去冇幾耐
聽到晴定唔知REGINA
係到嗌,,
比佢地嚇屎啦,,
我驚去到佢地嗌
個到有D野呀~~~~~~~
入到去有D好恐怖既
音樂,,,,我差唔多乜都
冇睇到,,因為真係好驚,,,,
我用左自己件3姐住
周不時望望下,,,
嘩!!!比我望到D恐怖野,,,
柔柔冇啦啦嗌,,,
原來佢睇到有一個人
係一個位到扒出黎,,,
仲要係我旁邊,,,,
哈,,,,好採我唔知,,,
如果唔係就嚇到我屎屎下,,
根住就玩橡皮船,,嘩~好好玩呀~
D水好激呀!!!!!
再去玩一個又係水既叫
激流,,,,呢個都好好玩架,,
滑完一個再有一個仲高DTIM架~
嘩!!!!!!!!!!!!好大水呀!!!
但唔係點濕到我,,,
根住玩海盜船,,,,嘩~好正!係
到轉轉下,,,佢會係高空到停低,,,
根住冇幾耐再轉,,,,,
嘩~~~~好好玩呀!!!!!
根住玩摩天輪,,,
望落去玩下面好令,,,
但係驚驚地,,,
再玩碰碰車,,,
覺得好無聊呀,,-口-"
好悶,,,,,有D好難控制!!
再玩青蛙跳,,青蛙跳個頭未驚完,,
個頭就又黎多次,,,怕怕~~
我去攤位玩羸左隻"FISH"
我幫REGINA都係羸左隻"FISH"
好得意架,,,好想要左佢個隻呀!!!
哈哈,,,,佢話返到屋企
會放佢落魚缸到,,,,聽到都驚呀!!!><
哈,,,,,玩左好耐都係
得個12點幾,,,,
根住我地係咁
重複再玩,玩完又再玩,,,
吊腳過山車X2, 千秋X4,鬼屋火車x1,碰碰車x1,海盜船x3,橡皮艇x2,激流x3, 摩天輪x1,青蛙跳x2
仲有...................><唔記得左仲有玩過D咩LU~-口-""
玩激流個陣我地就估幾多號船,,
第一次我地冇估
第二次我估7號船,,點知我估岩左,,
但係8號喎,,咁6號就到7號架啦,,點知變左8號
第三次我地又估,,,我估3號船,,,
哈,,,,點舍我又岩左,,,
嘩~~~~~我地真係玩到好累好累,,,
我地玩到7點幾到就走,,,
去左MK食野,,,,食完就返屋企,,,
呢日真係真係好開心,,,,好掛住琴日呀!!>3<
|