死8婆--->REGINA---- 我唔雖要你改 D咩囉,,, 我覺得 你好多 好多野衰囉,,, (心知肚明)啦,, 你真的變 了好多,,, 你好超級 黑人憎囉,,!! 妖!!!!!! 我真係唔想講 你囉,,,, 但我見 你係自己 日記到 係咁打我D野,, 想點呀你,,,? 扮可憐呀你,,? 扮可憐就 行開D啦,,,,- - 正仆街\____/