今日係
"開放日"
明明唔洗
返學,,,
點知為左交安
要返!!
今日開心又
冇心情..
開心!因為
成大班人
一齊操,,
冇心情!
因為好累累累累~~~~~~~~
我操左8次到
一次都有15分鐘到,,,
我8次呀!!!-口-
你地話累唔累丫,,!?
嘩!!今日操有
一場係黎自
我以前間小
學D6年級
D人呀~
係就係冇乜野,,,
但係比我
見到莊SIR同黃SIR
呀!!!呀!!!個刻死得
唔想比佢
見到我呀~
但MANDY叫
左阿SIR
一聲~
莊SIR就望
過黎同
MANDY淫笑~
咦,,,,,-_-
今日原本
好快有得走!!
點知林SIR黎喎~
搞到成4:00先
放得人- -
佢係咁叫我
地操操操!!!!!
淋走個陣,,,
仲話我地操到.............好差!!-0-"
個刻o曬嘴-33333-"
|