今日正係考一科...(中文作文)
要寫250個字,,我就寫左249個字,,
我再加多個符號~就變左250個字啦,,哇kaka
係咪好叻女呢,,> < (我都知係架啦)
放左學後就同REGINA- 一齊去M記食早餐!!
其間我地食緊野個陣..見到細佬仔同佢阿媽"
仲要坐係我地格黎個張台..
我同REGINA-一見到個細佬仔就係咁笑笑笑...
個佬細仔就係上次串我地個個``好憎佢,,,
我仲偷聽到佢阿媽同佢講咩,,,,就話.......
女人:係咪上次個D人呀?
細:係呀,,,
女人:等我打電話返去佢地個間學校頭訴先,,
(我心諗:食屎啦- -)
女人:佢地衰學生黎架!!
我聽到之後就咳左一下....
總知就好憎佢地成家人!!!
|