OH!!話咁快06年咁快過啦,,又係時候到07年LU~ 都唔知叫做開心定還是唔社得@@ 係06年呢段日子我有經歷過開心同唔開心既日子!! 感覺覺得..............不愉快!! 希望黎緊既07年可以比我愉快地過左去,,, 咁又係時候踏進08年了,,,,哈!!^ ^(真傻啊)