| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
RaInBow BlOg>3<
今日勁勁勁開心^ ^  |
今日好早
就出門口
約左棉花糖
去"""MK"""
我地專燈
去MK影相相
好開心
影得好靚呀
今日係咁拎
出黎睇睇睇~
哈,,,,,,,,
根住影
完之後
去左M記
食野,,,
好味道!!!!
根住再去
沙田行陣街
陪棉花糖
買PEN PEN
OH!!辛苦
曬佢啦,,,^ ^
3位朋友仔
真係要唔
該曬佢啦
(我都要呀,
^ ^講下笑)
根住再
返黎粉嶺
行陣街
食埋飯
就走LU~~~
*今日玩勁舞真係開心,,好耐都冇試過玩得咁耐啦∼都算叻了,,玩到110,但都排第尾呀>3<*
|
""刊登時間""":2007-02-11 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 74 | »
|