今日同
棉棉-笨陽-同埋仲有一個,,,,,,,,,,,死!!唔知佢叫咩名TIM~就叫佢做問號先生啦^ ^"
一齊出去MK唱K!!
幾呼我同棉棉
冇唱過,,,
唉,,,我真係好浪費
笨陽D錢呀,,> 3 <
對唔住呀!!!!!!!!!>3<"""
其實我仲
有3首未唱,,,
點知就話要走,,
唉,,-0-"""
唱完之後呢
就去影相,,,
勁搞笑囉,,
,,,,,(唔知點解今次影到我個樣唔令呀)
根住再去陪
笨陽同問號先生
去食野,,,
食完之後再行一陣街,,
根住就走人LU~~~~
我-棉-同問號先生走人先,,,
我同棉就落火車個陣
冇啦啦棉話唔見
左張票,,,,,
我地3個勁笑,,,,,,
點知佢搵到,,
-0-"棉棉仲話我
未比返佢,,
真係好搞笑,,,
今日都唔知開心好定
無聊好,,,
|