就等我話 比大家聽我係 密室係邊到啦!!!!!!!! 就係棉棉家中...... 琴日開始, 我就係棉棉屋企 過左一晚,, 我地凌晨 係到睇電視, 一路睇就 一路食杯面 根住就走 去沖涼 根住返入 房傾計,, 傾到去凌晨 3點幾先訓,, 好開心,^ ^ 而家我正在她家 裹打日記,,, 唔想返自己 屋企呀,,>3<" 返到去又比 人罵,,,,, 唉,,,算吧啦,,,,,,