今日同棉去上水
行街街,,,,
買完野之後
就返返去粉嶺,,,
((禾覺得禾地今日
過得巧巧巧悶哇))
都唔知自己做乜,,! ?
發覺今日同棉
出街少左傾計,,
多左玩,,,,,
玩個陣禾仲諗返
起禾同佢白痴咁跑,,,
((當時禾地都跑緊))
但都幾開心AR^ ^
禾諗,,,,,,今日係禾同佢
最早返屋企既1日
禾諗禾地都矛試過咁,,,,(4點幾)
唔知點解今日同
佢出街禾唔係
咁開心AR,,,,
因為,,,,,,禾覺得棉嬲
左禾,,,/33\"'
差唔多走人
個陣比禾見到
詠彤AR^^
禾仲巧大聲叫
佢個名,,/33\"
真係唔巧意思哇! !
連棉棉都問禾
做乜冇啦啦
叫佢個名,,,,
唉,,,真係覺得自己
巧樣衰>333<"'
今日矛心情,,唔打啦,,,,
|