今日好悶返到學係到訓 訓完就小息 之後因為perfect關係去左當值 上到去遲左比人話 不過算啦 鬼叫我當果更係我最鍾意打波既時間咩~
放學去左換衫 換完就落去打波 點知落雨 之後走啦 塔車出去屯門到睇跌打 星期三先好返 不過可以踢波 正~
無野講啦 訓先 聽日要早起身拆藥 see you 啦各位