今日七點幾起身 見到教統局話唔洗返 之後又入返房訓 十點幾起左身係到打機 打到一點幾打比呀媽叫佢買野比我食 媽咪買左個車仔麵我食 之後又係到打機 打到7點幾 我呀哥話 p winning 輸左落去買野食 之後我同曼仔對阿仙奴 打和1比1
之後同國米對車仔 輸1:2 之後我賴貓話琴日你輸左都無落去買
之後打多場 我用巴塞對阿仙奴 輸左個on 居波 之後就死左落去m記買野食 本少買左兩個叉 加大 之後食多個蘋果x
都唔夠飽 o no真不幸
留cm