滅的日誌
好多謝你地 入我既日誌
Raymond2014
暱稱: ☆~滅~☆
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-09-06
原來係咁
本少的兄弟
無奈
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 32
今日人氣: 6
累積人氣: 1233
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 3 日  星期三   晴天


原來係咁 分類: 未分類

嘩  7點起身  7點廿幾分出門口出到門口睇到嫁升降機  到左30樓 先知自己唔記得帶波   之後攞完波出返黎  見到我呀e個仔唔q等我自己落q左去  真係硬膠膠  下次我都唔q等你   落到去  又係同一件事   就係黃嘉同燒sir都上左車   算啦  鬼叫我  住40樓咩

落去果陣又多人  40樓落G樓   由40樓至到26樓  之後直落   落果陣真係  曾曾都係到停  唔怪得我慢既  但係都say 句 sorry先  遲左出門口  又唔記得帶波 

sorry

返到去熱到無能   早會係到企   d汗真係勁流   d書又重  之後係到等放學   我想胡曉筠教我中文呀   點知係個 班主任教  不過都無所謂啦  都係咁上堂  只係個人喜好既問題姐  

之後落去打波  我諗住接住粒波果陣比肥君搶左  仲要搞到我篤魚蛋   之後那黃君就比我打左幾下  哈哈  但係佢好似一啲都唔痛

放學果陣賴肥打我個屁古   之後 我大大力打落去  佢又大大力打過黎  之後我就打佢手脾  

跟住佢打左我兩下 本少 個面目表情  覺得唔痛  但係我其實覺得好痛 

呵呵  之後放學係學校打波  打到點幾   肥君問我係邊食 我話冇所謂  之後  就去左m記  黃嘉同燒sir就買野返屋企食

去到m記啦   見到某某and某某and某某...    見到佢呀  巧開心   跟住食食下   那吳希彤  問肥君你條女係邊個   我心諗  係乜水呀 

黃君係我既兄弟  你係佢邊個   佢老母咩   !?    

之後我就同個吳希彤係m當勞嘈左幾句   係到問佢  肥君條女係邊個關你咩事  !?  之後佢係到屌我老母   之後佢就走左   跟住我同

肥君講佢有男生的陽器!?  識 屌 老母= = 真惡   食完就同肥君去打波   去到球場

  見到李世民

又見到兩隻狗 ( 冼狗同毛狗)

同呀傑  之後係到3打3  打到我腳軟 

跟住腳指又話黎  本來想走  腳子話黎就唔走住啦

跟住打全場  連入兩球   開心  好少冇咁神 

可能之前既神野  係之前用哂  所以好耐都冇入三分波   之後入左球三分  原來踩界  三分變兩分  都唔緊要啦  差唔多位置 

入到都叫神嫁啦

打到五點幾就走啦 

返到屋企同佢sd sms  之後又同佢玩msn  真開心

希望班制可以win 啦  你地好大可能會係  班制足球同班制籃球同見到我嫁  多謝支持  呵呵~

 

聽日再打






訪客留言 (返回 Raymond2014 的日誌)


LAMv0v 於 2008-09-03 11:06 PM 發表:
*Comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LAMv0v 於 2008-09-03 11:01 PM 發表:
Comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講下笑昨  你唔好嬲wo
Posted at 2008-09-03 11:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LAMv0v 於 2008-09-03 11:00 PM 發表:
嗚/__\!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



♂君 於 2008-09-03 11:00 PM 發表:
你知唔知你打我既時候我認你炸..唔係我打左你啦,,成日打我..下次我驚我認唔住打番你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

最衰肥重唔係到  如果唔係我有盾牌
Posted at 2008-09-03 11:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



♂君 於 2008-09-03 10:57 PM 發表:
SOR,今日唔想整到你嫁..唔好嬲wo..sorsorsor,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算吧啦你  都比我用我最大力打完  呵呵  係味唔痛呢
Posted at 2008-09-03 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sunny616 於 2008-09-03 10:44 PM 發表:
黃君留下小cm@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

本少多謝你的大cm  但係我隻無名指快無了
Posted at 2008-09-03 10:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LAMv0v 於 2008-09-03 08:16 PM 發表:
孫女來了`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哼  呢個blog 唔歡迎你留cm  衰人  搞到我冇得做女班長要做男班長
Posted at 2008-09-03 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LAMv0v 於 2008-09-03 08:15 PM 發表:
女班長;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]