| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 17 日 星期三  |
| 2010-03-17 |
分類: 未分類 |
今日真係好開心
食完lunch同林肉KAI去籃球場坐
有班中一係度打波
(有個比較矮ge大家應該知邊個)
跟住個籃球趺左去長櫈下面la
咁佢就去左攞波
後面D form5即刻講:
發揮佢身高ge優勢XD
笑到hihi
仲有d人打波osh osh聲
強大~~~= ="
中文堂JEN kai左
佢無端端問我
十蚊六枝(水)定係六枝十蚊平D
佢個陣仲係真心膠
差D比佢thick左
搭車番屋企
架BUSBUS等左好耐 sosad
上到車有個呀媽同佢個女講
阿女 呢度八個位坐到幾多人ar?_?
咁個女就話八個la
但係個呀媽話唔岩
因為有兩個位比佢地坐左
完全O哂- -
我地呢班真係complicated~~~~sad
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 39 | »
|