學校補課真係好鬼唔得呀,又無用. 唉.....本來這個暑假有好多的活動給我參加的. 點知就係學校這個死人野,搞到我無得去了. 下一年 想去都無得去了 BECAUSE中四好多野要我地做. 這個暑假不知會有沒有奇積的出現呢? 哈哈 心情不太好呀.........現在