唉
今日係最無聊的一日
冇野做
d功課又多到唔知點
無聊到打下個blog lo
得聽人地send比我的歌
computer又冇野做
同人講msn 都係咁悶(有d人唔悶,但係大部份都係)
死人老師比咁撚多功課
我真係好想殺左佢(老師)