今日我係搭車既時候.....
到左[青山]村.....
我c到個男人...
佢要坐我既左手邊....
佢話....
你個書包好重....
之後我話....
係ar...好多書.....
過左一陣...
佢又話....
你邊間中學ar...
我話南屯官.......
=口=凸 佢問黎做咩撚野呢
佢又又問[[你同你同學咁fd...你係咪TB ga ]]
仆街....我TB又關佢咩撚事..佢都on99...又勁7 wo... --[[個fd-> 龍x晴 ]]--kuku
之後佢又問邊個站落車... -口-凸又係白痴問題...
我話新圍=3=凸
佢話[[元朗落la 好底ga]] \口/凸 佢真係好撚仆街白痴
我開始火都黎 
我話[[[ 我鍾意係新圍落...又點...]]]
之後佢冇野講......
佢 --> O左咀 --> =O=
落左車之後...
我同龍X晴都勁撚憎佢.....
仲話見到一次..打十次
見到十次..打佢一百次 \口/
佢係青山村落...
一定係青山睇[[逃]] 出黎凸=口=凸
睇左一定要留CM
大家要伸出援手
同我一起串7佢!?*]]
|