煒RaY=]
多D上黎-_-
Rayyiu
暱稱: 煒RaY|]
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-17
2007-11-15
2007-11-07
2007-11-06
2007-11-05
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 41
今日人氣: 0
累積人氣: 561
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


2007-11-07 愉快 分類: 未分類

今日我係搭車既時候.....

到左[青山]村.....

我c到個男人...

佢要坐我既左手邊....

佢話....

你個書包好重....

之後我話....

係ar...好多書.....

過左一陣...

佢又話....

你邊間中學ar...

我話南屯官.......

=口=凸  佢問黎做咩撚野呢

佢又又問[[你同你同學咁fd...你係咪TB ga ]]

仆街....我TB又關佢咩撚事..佢都on99...又勁7 wo... --[[個fd-> 龍x晴 ]]--kuku

之後佢又問邊個站落車... -口-凸又係白痴問題...

我話新圍=3=凸

佢話[[元朗落la 好底ga]]    \口/凸 佢真係好撚仆街白痴

我開始火都黎 

我話[[[ 我鍾意係新圍落...又點...]]]

之後佢冇野講......

佢  -->  O左咀  -->  =O=

落左車之後...

我同龍X晴都勁撚憎佢.....

仲話見到一次..打十次

見到十次..打佢一百次 \口/

佢係青山村落...

一定係青山睇[[逃]]  出黎凸=口=凸

睇左一定要留CM

大家要伸出援手

同我一起串7佢!?*]]






訪客留言 (返回 Rayyiu 的日誌)


傻!呀詩 於 2007-11-18 12:59 PM 發表:
你個blog都幾好呀!點解個個人無啦啦問你d咁kai ge問題嫁!佢傻嫁!好搞野啵!...係啦!我祝你快d搵女啦!唔好孤伶伶一個呀!好慘嫁!**嗯!8
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



f1studentyan 於 2007-11-14 06:32 PM 發表:
我黎了....
串串串串9佢....
佢好變態呢....
比我就一定打巴佢...
問咁多野...
痴99
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winG` 於 2007-11-11 10:45 PM 發表:
cM`
O爆咀''
人地就算係TB
咁關佢咩事呢`?
可能佢想搞埋1份`
不過可惜你地唔係'`
估唔到青山既人`
都興依味野'`]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



saikwokho 於 2007-11-11 11:23 AM 發表:
路過~
Cm for you~
大家多我個Blog La~
http://blog.qooza.hk/saikwokho
Thx~ ^ ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rayyiu 於 2007-11-11 08:39 AM 發表:
第一..多謝大家屌7佢
第二..話比你地知,唔信就問龍眼..佢真係好撚樣777777777777777777777 ga!?~
第三..SOr..我呢排冇打[波]..因為煩緊d野...
最後..thx for cmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



`°CrAzY﹏ChI 於 2007-11-08 10:56 PM 發表:
條白痴真係幾白痴喎]]]
佢係咪住青山+???
佢係咪好多朋友係青山住+??
我支持你+..
但係今日唔係好舒服,所以諗唔到點串佢...
SOR..我天日再泥過...再片佢,,,O唔OK呀???
唔O都要OK+啦...
SOR....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*SHaN` 於 2007-11-08 06:30 PM 發表:
第一次留言喔"

我想問你點解會應佢呢?!!!
佢又會咁多人5問,問你ge?!!!!!
5通你令仔D?!!!! XD"]
果個人我冇野好講lo~*]

By:珊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



man3033 於 2007-11-07 09:37 PM 發表:
妖,,
條友刀KAIKAI地`
食屎啦`!!
TB關佢撚事丫``
就算系<-----(假設)
刀吾撚關佢事NA`
好過佢冇囉`/\/\
屌`
元朗落便d..
刀吾順路- -
kai!!
今日好火,,
s0!
串左D!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mei ( sothy) 於 2007-11-07 09:30 PM 發表:
你逼左我3次留言 - -'''
條友kai的嗎
呢d人好心一早就唔好理佢啦
細個老師都教過你唔好亂咁同陌生人講野
比我,.,我扮聽唔到,,,,佢再嘈......
我就會話 : 收啦 ,,,= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



獨姑龍眼xD'=] 於 2007-11-07 09:22 PM 發表:
好明顯個條粉腸係青山仔喇..
問人係邊到落車..
佢乜春野事牙...
人地係邊樹落又關佢乜撚野事牙...
仲問人地係咪TB...佢咁叻...去TVB拍戲啦!!!!
牙生!!(<-青山仔)
你唔好比我再見到你..
我驚我唔受控制...
我驚我會雞姦你..
死白痴佬...'收皮'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

完全認同你講既野...
Posted at 2007-11-07 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]