同左丫其拍左半年幾拖
愈拍愈開心
但亦嘈了好多埸交...每次嘈完我都覺得
我同佢close左...
*************************************
今日為左fashion show d 野
佢陪左我去TST...佢幫我揀衫,個樣比我還要緊張!
鐘意比佢話我傻!話我笨!罵我!
每一次出街or見佢,我都會望住佢!望好耐好耐!
望幾多次幾耐都係覺得5夠...因為再5望...又要相隔一個星期
跟住呢兩個月佢都要工作體驗

我知道當佢出到社會的時候..大家的距離亦會愈來愈遠
所以我更要珍惜丫其
|