鴻少的Blog:p
RedKevin
暱稱: !∮`※鴻*]鴻/※哥v_v/ReD▎KevIn★※;↗◇↙
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去旅行XDD
今日天氣很好:]
第一次開blog
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 18
今日人氣: 3
累積人氣: 625
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 19 日  星期一   颱風


今日天氣很好:] 不屑 分類: 未分類

今日~朝頭早比肥阮罰全班罰抄;[
跟住音樂堂,
出黎楂咪唱歌xd
我唱得超好聽XDD
跟住地理堂,
同鍇哥隻秋,哈哈
佢比我打到隻手紅哂-﹏-
跟住都冇乜野講~
88~






訪客留言 (返回 RedKevin 的日誌)


kaite0202 於 2009-10-21 08:28 PM 發表:
comm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yip1023 於 2009-10-21 06:09 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuwo_y0 於 2009-10-20 08:54 PM 發表:
pass by
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



easysuet 於 2009-10-19 09:11 PM 發表:
你唱得好聽@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔信=]真架^^
Posted at 2009-10-19 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lautszkin96 於 2009-10-19 08:13 PM 發表:
你qooza花到嘔電囉
你唱邊首歌??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝=]我唱唔知咩釆~_~
Posted at 2009-10-19 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gary_hui 於 2009-10-19 07:50 PM 發表:
comment ;]
你個qooza 5好整到咁on9 la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 點on9法呀-_-
Posted at 2009-10-19 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bruce0513 於 2009-10-19 06:06 PM 發表:
仆街=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多9謝=[
Posted at 2009-10-19 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]