鴻少的Blog:p
RedKevin
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:625
RedKevin
暱稱: !∮`※鴻*]鴻/※哥v_v/ReD▎KevIn★※;↗◇↙
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
去旅行XDD
•
今日天氣很好:]
•
第一次開blog
文章分類
•
全部
(3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 10 月 (3)
•
2009 年 10 月 (3)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
loveyakoyan
arluk1201
gary_hui
kk727
roywong1996
gfdfy02044
hotingfung10
wendy_246135
samfung2006
lautszkin96
easysuet
ALANSIA708
顯示全部(27)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 18
今日人氣: 3
累積人氣: 625
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 10 月 19 日 星期一 颱風
今日天氣很好:]
分類:
未分類
今日~朝頭早比肥阮罰全班罰抄;[
跟住音樂堂,
出黎楂咪唱歌xd
我唱得超好聽XDD
跟住地理堂,
同鍇哥隻秋,哈哈
佢比我打到隻手紅哂-﹏-
跟住都冇乜野講~
88~
發表時間:2009-10-19 05:57 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 RedKevin 的日誌
)
kaite0202
於 2009-10-21 08:28 PM 發表:
comm3nt
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
yip1023
於 2009-10-21 06:09 PM 發表:
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
siuwo_y0
於 2009-10-20 08:54 PM 發表:
pass by
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
easysuet
於 2009-10-19 09:11 PM 發表:
你唱得好聽@@
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
唔信=]真架^^
Posted at 2009-10-19 09:14 PM [
編輯
] [
刪除
]
lautszkin96
於 2009-10-19 08:13 PM 發表:
你qooza花到嘔電囉
你唱邊首歌??
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
多謝=]我唱唔知咩釆~_~
Posted at 2009-10-19 08:47 PM [
編輯
] [
刪除
]
gary_hui
於 2009-10-19 07:50 PM 發表:
comment ;]
你個qooza 5好整到咁on9 la
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
點on9法呀-_-
Posted at 2009-10-19 07:54 PM [
編輯
] [
刪除
]
bruce0513
於 2009-10-19 06:06 PM 發表:
仆街=[
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
多9謝=[
Posted at 2009-10-19 07:33 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 RedKevin 的日誌
]