丫丫....琴晚有d野發生==""汗.........
話說呢...琴晚我同呀龍傾電話喇....傾下12點幾到..呀媽無啦啦用第2部電話...聽到我地講野-﹏-'''
之後收左線....佢問我...果個邊個黎咖...男仔黎既!!?!
你bf牙.....-口-'''嚇到我丫....汗=﹏='''
今日...........嘩=﹏=''今朝落到樓下..呼...超大風= =''玩野咩......吹到我個頭.....XYZ@#&$#(&%!!!
返到學校都冇咩特別野-V-'''
放學= =''''落雨-口-!!!冇帶姐T^T""""好彩有吉蒂同媽咪係到=V='''
好無奈=﹏=''''超大風-口-'''''好心佢喇...咁Q大風都吾掛8號風球-V-'''吾洗返學咪好囉>V<"""
返到屋企...玩玩下有D眼訓=3=,,,,,ZZzz""
就訓左喇=v=''
係我訓返果時意為到左聽朝= ='''心諗...死火喇死火喇...又遲到T^T""
哈哈=V=原來............係夜晚7點鐘=V='''
之後即刻On....同兜兜&嘈嘈玩-v-''
不過...我d功課-[]-'''
|