呢排超多功課做,做到我痴痴地,做咁多,咪又係為左嗰2個大考,車,俾咁大壓力我地,啲老師咁叻,叫佢地自己做啦!!使人麥真係唔使本架?!現在既功課多到嘔血都做唔完,我而家淨係希望嗰2個大考快D過=.=''
另外,而家就黎畢業啦[但都有幾月],啲同學個個都係度寫紀念冊,但我又唔想寫咩[友誼永固]呢啲咁隨便既嘢,大家可以幫幫我嗎?拜托
有個好消息,我地個專題研習終於完成啦[接近完成啦],我覺得呢個專題研習可以令我同D fd們既感情增進不少^0^''因為點講都係小學既最後一個專題研習,所以我地成組組員都決定要做好呢份功課,終於我地做到啦
|