今日有條友整果汁好得意
好得意,個果汁好似好難飲
但係d人話好好飲,果個人同我講:飲完你就知
不過相信佢係"昆"水,好樣衰
今日我食左仙豆,有d興奮既感覺
之後我就同左鄧lung,景爺,莊永樂,大便怪獸等人
去左leung屋企,好殘舊,好混亂
之後參觀左一陣就玩啤,
玩左陣又玩ture or dare
發生左d事...........
唔係好想提,所以唔打出黎啦!!
打住咁多先啦!!!
樣衰衰,我係廢柴