今日睇左棒棒堂個小巨蛋concert...
好正呀..~
不過唔知點解狂影王子.."
好少影小煜..= = (最靚仔果個居然唔影." =0= )..orz..
不過小煜有一段saxophone solo..^^
好cool.~~
未睇o既快d睇喇..
雖然敖犬甩褲果度成part比人cut左 ,,
但係淨睇小煜都夠本啦..~ ^^
總之就真係好好睇啦..!!!!!
一個字 : 讚 ~~~