琴日打完籃球之後…..
又係去左7-11……
yin~你又唔比我飲凍野…..
之後我同emily一齊行去地鐵站, 佢就唔知去塔咩…..
emily都有比我飲…..^.^
本身佢話要睇鐵打既….
不過佢唔睇, 廢事睇完之後, 佢阿爸阿好唔比佢打波喎…..
我問左佢你忍唔忍到嫁??
佢話是但啦.. 咁喎~
我係7-11同emily講…..
行去塔地鐵有間鐵打叫朱志瑋……
我地係到笑個名同朱sir個讀法一樣…^^
我地行到去個個….
就同emily講話: 喂!! 朱志瑋呀….
點知佢飲飲下野噴左出黎喎!!
之後係到爆笑……
|