| «‹ June 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 1 月 17 日 星期三  |
2007-01-17  |
佢地話今日要去歷史博物館搵資料喎….
搵完之後去左queenie屋企做專題報告……
winnie淨係係咁叫我地快D玩啦! 快D玩啦….
之後就比queenie鬧…
佢話: 你係咪黎做專題報告嫁?? 淨係係咁玩玩玩…. 一月尾要交啦~
winnie冇晒聲出…. 仲眼紅紅咁….
唉……最終都喊左出黎…..
差唔多做完就係到玩…..
就玩啦…..
玩到6:45分就走….
今日都唔夠琴日玩得咁勁&咁開心…….
同佢地一齊開心D…..
又冇人成日喊…….
嘩…..
如果佢地去教育營都係咁…..
就死得啦~
希望唔會啦……
如果會既話,….
記住提其他人帶MP3…
用耳筒塞住對耳仔先得….
|
| 刊登時間︰2007-01-17 10:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 32 | » |