哈哈~~又到一年一次多9魚學習日啦 今年既去處係:
調景嶺知專設計學院>>學校聽美容講座>>柴灣IVE
今年坐既車好特別 租左兩架雙層城巴 開到最大個冷氣都係熱都Q咁 第1度去調景嶺知專學院
原來係調景嶺都會X果度對面 淨係搭條電梯已經驚@@仲要上到9樓 望落去仲驚過26樓
之後返學校講美容講座 講到我都想做^^
到左LUNCH啦~ 本身一早返到學校講定食PIZZA 之後有3條廢柴又唔去 就去左食M記
跟住去左柴灣IVE 參觀左好多學科既房:會計^^ 醫學製藥室/配藥室 廣告工商管理 酒店服務...
跟住換左車 又有人話冷-.- 不過真係好大相返
走左果陣去搭小巴 本身有4個人計埋我 之後行行下撞到李+浩 琛 南 之後去到站果度 見到肥程 跟住小人國又黎到 傻仔山又黎到打尖 好狗:@
今日係咁先LU 天日去溜冰 可能會唱K
|